Γ. Καραμανής: Ονομασία ΓΕΛ Νάξου σε "Μανώλης Γλέζος", αξιοποίηση έκτασης πρώην ΚΕΓΕ Νάξου και δημιουργία νέου

Δημοσίευση: 08.10.2020, 11:22
Τελευταία Ενημέρωση: 08.10.2020, 13:07

Την εκτίμηση ότι ένα τοπικό εκπαιδευτικό θέμα και ειδικότερα το θέμα του Λυκείου Χώρας Νάξου, δεν εξετάζεται με νηφαλιότητα, εκφράζει σε γραπτή τοποθέτησή του ο δικηγόρος και πρώην πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Νάξου, Γιώργος Καραμανής, που παράλληλα σημειώνει πως δεν είναι το μεγάλο και επείγον θέμα σήμερα η ονομασία του Λυκείου. Τα μεγάλα επείγοντα θέματα σήμερα, σύμφωνα με τον κ. Καραμανή, είναι η αξιοποίηση όλης της έκτασης του πρώην ΚΕΓΕ ως Εκπαιδευτικού Πάρκου και η ανέγερση σ’ αυτήν σχολικών μονάδων. Ο κ. Καραμανής σχολιάζει ακόμη, το γεγονός ότι η ψηφοφορία των εκπαιδευτικών για την ονομασία του ΓΕΛ δεν ήταν μυστική, ενώ χαρακτηρίζει την τοποθέτηση του πρώην Διευθυντή του ΓΕΛ Νάξου πέρα για πέρα λανθασμένη, αντιεκπαιδευτική και διχαστική...
Γιώργος Καραμανής (Φωτογραφία: Cyclades Voice)

Ακολουθεί ολόκληρη η γραπτή τοποθέτηση του Γιώργου Καραμανή:

"ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΩΡΑΣ ΝΑΞΟΥ ΣΕ ΜΑΝΟΛΗ ΓΛΕΖΟ. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΤΑΣΗΣ ΠΡΩΗΝ ΚΕΓΕ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΝΕΟΥ ΚΕΓΕ ΣΤΗΝ ΝΑΞΟ.
 -------------------------------------------------------------------------------
Δυστυχώς ένα τοπικό εκπαιδευτικό θέμα και ειδικότερα το θέμα του Λυκείου Χώρας Νάξου, δεν εξετάζεται με νηφαλιότητα,   με ώριμη και υπεύθυνη σκέψη ως προς το τι πρέπει να γίνει σήμερα κι έτσι οδηγείται κατά την άποψή μου σε λάθος κατεύθυνση  και σε  μη σωστή κρίση. 
Πιστεύω, ότι η γνώση, η πληροφόρηση για τα γεγονότα και τα πρόσωπα είναι εκείνα τα στοιχεία, τα οποία οδηγούν τους πολίτες σε σωστή και δίκαιη κρίση γι  αυτό η ενημέρωση και η γνώση είναι αναγκαία για υπεύθυνους πολίτες ενός σωστού κράτους.
Επειδή έτυχε,  να έχω ζήσει ως μέλος του τότε δημοτικού συμβουλίου του δήμου Νάξου κάποιες καταστάσεις για πρόσωπα και πράγματα ως προς τη δημιουργία του Λυκείου Χώρας Νάξου, τις πληροφορίες μου αυτές θα ήθελα να της κάνω γνωστές στους συμπολίτες μου και στην συνέχεια και τις  ταπεινές προσωπικές μου απόψεις  για το παραπάνω θέμα του Λυκείου Χώρας.
 ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΩΡΑΣ ΝΑΞΟΥ.
Η αναγκαία έκταση στην οποία αναγέρθηκε το σχολείο παραχωρήθηκε από τον τότε Υπουργό Γεωργίας Γεώργιο Ανωμερίτη. Πρωτύτερα  οι εκτάσεις, επέκτασης νοσοκομείου Νάξου, εκκλησίας Αγίου Νικοδήμου και τέταρτου Δημοτικού Σχολείου ανήκαν στο Υπουργείο Γεωργίας, και με επιτυχείς ενέργειες και διαχείρηση της  τότε δημοτικής αρχής του Δήμου Νάξου ,παραχωρήθηκαν στο δήμο  από τον τότε Υπουργό Γεωργίας Γεώργιο Μωραΐτη. Πολλά μπορούμε να πούμε γι αυτές τις εκτάσεις πως περιήλθαν στο υπουργείο Γεωργίας, αλλά δεν είναι του παρόντος , σε κάθε περίπτωση ήταν και είναι κομμάτια της γής της Νάξου και στον λαό της Νάξου ορθά επανήλθαν.

ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΤΟΛΥΚΕΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΔΑΣΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ

 Συμπολίτες μας, κατά πλειοψηφία με συγκεκριμένη πολιτική τοποθέτηση και σε συγκεκριμένο πολιτικό φορέα,  σημερινό ΣΥΡΙΖΑ  έφεραν τότε οξύτατες αντιρρήσεις για την ανέγερση του Λυκείου με κύριο επιχείρημά τους, ότι ανεγείρεται σε δασική έκταση. Σε ένα τμήμα της έκτασης του ΚΕΓΕ (κέντρο εκπαίδευσης αγροτών) , όπου σήμερα βρίσκεται το λύκειο, είχαν αφεθεί δενδρύλλια, τα οποία είχαν φέρει στην Νάξο οι γεωπόνοι ως φυτώρια για φύτευση, τα οποία  έμειναν αδιάθετα στην έκταση του ΚΕΓΕ κι έτσι ρίζωσαν  και αναπτύχθηκαν άναρχα  σ αυτήν και αποτελούσαν δήθεν το δάσος, το οποίο έπρεπε να προστατευτεί. Οι μαθητές του Λυκείου τότε αντέδρασαν κατά των παραπάνω συμπολιτών μας και στα συνθήματα της πορείας τους στους δρόμους της πόλης είπαν: 
« όχι τα δεντράκια πάνω από τα παιδάκια». Ένας από τους αντιδρώντες είχε σκύλο ράτσας πεκινουά και το σύνθημα των παιδιών ήταν: « κάτσε καλά πεκινουά - πεκινουά».
 Οι αντιδρώντες άσκησαν προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας για να μην γίνει το λύκειο και να ακυρωθεί η άδεια οικοδόμησης του Λυκείου, η οποία είχε υπογραφεί από τον τότε έπαρχο Βασίλειο Κορρέ, ο οποίος είχε αναλάβει κάθε ευθύνη για την έκδοση της. Οι αντιδρώντες έχασαν τη δίκη στο Συμβούλιο Επικρατείας,  το Συμβούλιο Επικρατείας απέρριψε την αίτηση τους και έτσι αναγέρθηκε αυτό το σύγχρονο σχολείο. Κάποιοι χειρίσθηκαν με επιτυχία τον δικαστικό αγώνα  για να απορριφθεί η προσφυγή των αντιδρώντων και δήθεν περιβαλλοντολόγων  για να προχωρήσει η ανέγερση του λυκείου και να μπορούμε σήμερα να συζητάμε για το όνομα του. Κάποιοι με επιτυχείς χειρισμούς ενέταξαν το σχολείο σε κρατικό πρόγραμμα και εξασφαλίσθηκε η χρηματοδότηση του κι έτσι έγινε.. 

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΤΑΣΗΣ ΚΕΓΕ

 Με συνεχόμενους επιτυχείς χειρισμούς της τότε δημοτικής αρχής  του δήμου Νάξου παραχωρήθηκε και η υπόλοιπη έκταση του  ΚΕΓΕ επιφάνειας 14 στρεμμάτων περίπου στο δήμο Νάξου, στο λαό της Νάξου με τους εξής όρους:
 Η παραχωρηθείσα η έκταση να χρησιμοποιηθεί ως εκπαιδευτικό πάρκο μαζί με τους αθλητικούς χώρους κλειστού και ανοιχτού γηπέδου οι οποίοι επικοινωνούν με υπόγεια στοά κάτω από το  περιφερειακό δρόμο και δεύτερος όρος της δωρεάς της έκτασης του ΚΕΓΕ:  υποχρεούται ο δήμος να δημιουργήσει ένα καινούργιο σχολείο για την εκπαίδευση των αγροτοπαίδων, αφού το Υπουργείο παραχώρησε την έκταση με το κτίριο  της, που είχε για την εκπαίδευση των αγροτοπαίδων. Η εκπαίδευση των αγροτών καθίσταται σήμερα αναγκαία, νέες ποικιλίες καλλιεργειών, νέες ράτσες ζώων αποδοτικές,  σύγχρονοι μέθοδοι εκτροφής ζώων, σωστή συντήρηση γάλακτος, σωστή χρήση των φυτοφαρμάκων, ώστε να μην έχουν επιβλαβείς συνέπειες στην υγεία των ανθρώπων και λοιπά. Κατά την άποψή μου η έκταση του ΚΕΓΕ δεν έχει αξιοποιηθεί επαρκώς ως εκπαιδευτικό πάρκο, που είναι όρος της δωρεάς. Ως τότε δημοτική αρχή  μεταγράψαμε τη δωρεά στο υποθηκοφυλακείο Νάξου και έτσι η έκταση του ΚΕΓΕ έχει περιέλθει πλέον σήμερα κατά κυριότητα στο δήμο Νάξου, όμως εκτός από τα δίδυμα νηπιαγωγεία που ανεγέρθηκαν σε αυτήν την έκταση, από την τότε δημοτική αρχή ,τίποτα το ουσιαστικό  δεν έχει γίνει από κει και πέρα μέχρι σήμερα. Μία πολύτιμη, τεράστια έκταση παραμένει ανεκμετάλλευτη,  που και στο υπέδαφος της θα μπορούσε να γίνει υπόγειο γκαράζ ,το οποίο λόγω της θέσης του μέσα στην πόλη αλλά όχι στο κέντρο θα πρόσφερε πολλά στην συγκοινωνία της πόλης. Τα δύο νηπιαγωγεία στην έκταση του ΚΕΓΕ δεν έγιναν χωρίς δυσκολίες .Το υπουργείο επικαλέστηκε, ότι από την πλευρά του εκτέλεσε τον όρο  δωρεάς της παροχής της έκτασης, όμως ο δήμος δεν εκτελεί, δεν εκπληρώνει τον όρο το δικό του  της ανέγερσης του σχολείου εκπαίδευσης των αγροτοπαίδων.  Επειδή είχε γίνει μεταγραφή της δωρεάς, είχαμε τίτλο, γίνανε τα νηπιαγωγεία με επιχορηγούμενα χρήματα.
 Ύστερα από τα παραπάνω, κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν είναι το μεγάλο και επείγον θέμα σήμερα η ονομασία του Λυκείου.  Τα μεγάλα επείγοντα θέματα σήμερα είναι: να αξιοποιηθεί όλη η έκταση του  πρώην ΚΕΓΕ ως ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ,   να ανεγερθούν σ΄αυτήν την αναξιοποίητη έκταση σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τα οποία είναι τόσο απαραίτητα γενικά, αλλά και σήμερα περισσότερο λόγω  της πανδημίας. Η έκταση του πρώην ΚΕΓΕ  επικοινωνεί με υπόγεια γέφυρα με τους αθλητικούς χώρους γήπεδα της πόλης  ανοικτό και κλειστό. Μπορεί πραγματικά η έκταση αυτή να γίνει το εκπαιδευτικό πάρκο της πόλης.  Η ανέγερση και λειτουργία σχολείου για τους αγρότες, νέου ΚΕΓΕ σε άλλο χώρο Σαγκρίου η αλλού, είναι άκρως αναγκαίο. Το  σχολείο για τους αγρότες είναι κατεπείγον απαραίτητο. Δεν γίνεται σήμερα γεωργία και κτηνοτροφία χωρίς εκπαιδευμένους αγρότες.

ΦΑΝΕΡΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Πληροφορήθηκα ότι η ψηφοφορία στο σύλλογο καθηγητών  για το θέμα του ονόματος του σχολείου, αν και ζητήθηκε, δεν έγινε με μυστική ψηφοφορία αλλά με φανερή. Η ψήφος δάσκαλοι καθηγητές  είναι ιερή και βασικό δικαίωμα του ανθρώπου, πρέπει να εκφράζει την πραγματική και ελεύθερη βούληση του ψηφοφόρου, χωρίς να σκέπτεται συνέπειες από την  επιλογή του, πως θα εκτιμηθεί και τι συνέπειες θα έχει από τον προϊστάμενο διευθυντή του, εργοδότη του κ.λ.π. Η πραγματική ψήφος που εκφράζει την αληθινή βούληση του ψηφοφόρου είναι η μυστική. Δεν υπήρχε λόγος να μη είναι μυστική, είναι μείωση για την υστεροφημία του Γλέζου.
ΜΑΝΟΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ
Ο μακαρίτης Μανώλης Γλέζος πέθανε πρόσφατα, θα κριθεί αντικειμενικά και αμερόληπτα από την ιστορία, αφού παρέλθει ο αναγκαίος χρόνος απόστασης. Ανήκε σε ένα πολιτικό χώρο τον αριστερό με εντάξεις κατά καιρούς σε διάφορους κομματικούς φορείς της αριστεράς Κ.Κ.Ε, ΕΔΑ, ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΝ. ΣΥΡΙΖΑ. Μαζί με άλλους και ευτυχώς πολλούς  οι οποίοι αποτελούσαν την πλειοψηφία του ελληνικού λαού, δημιούργησαν  το έπος της ελληνικής εθνικής  αντίστασης.
Υπήρξαν πολλοί ήρωες της εθνικής αντίστασης, άξιοι πολεμιστές πραγματικοί πολέμαρχοι και καταξιωμένοι διανοούμενοι Βελουχιώτηδες Γληνοί, Ρίτσοι, Ιμβριώτηδες και λοιποί της Εθνικής Αντίστασης ,οι οποίοι έδωσαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια αυτής και κάποιοι επέζησαν, όπως ο Μανώλης Γλέζος. Κλίνουμε ευλαβικά το γόνυ σε αυτούς, τους τιμούμε όλους, ιδιαίτερα εκείνους που δεν απαθανατίσθηκαν από την ιστορία, αλλά παρέμειναν  ανώνυμοι στον οικογενειακό τους κύκλο και των συναγωνιστών τους συντρόφων τους .
Ο αείμνηστος Μανώλης Γλέζος αξιώθηκε να τιμηθεί υπέρμετρα στην πατρίδα του και στο εξωτερικό, ενώ άλλοι συναγωνιστές του παρέμειναν ανώνυμοι χωρίς αναγνώριση και τιμές. Είναι ένα μεγάλο όνομα αναμφισβήτητα, όμως ας μη τον θεοποιήσουμε. Ηταν οι εποχές της προσωπολατρίας στο τότε παγκόσμιο κομμουνιστικό κίνημα και για κάποιους αναγνωριζόταν ιδιότητες και δράσεις υπερβολικές.  
Η ονομασία του λυκείου Χώρας Νάξου πρόκειται για ονομασία σχολικής μονάδας και  ως γνωστό το σχολείο θα πρέπει να λειτουργεί ελεύθερα με ελεύθερη διακίνηση ιδεών χωρίς προνομιακή μεταχείριση κάποιας  ιδεολογίας.  Στο σχολείο διδάσκονται όλες οι απόψεις από τους δασκάλους και οι αντικειμενικοί λευκοί και αδιαμόρφωτοι μαθητές κάνουν τις επιλογές τους και διαμορφώνουν τις απόψεις τους.
 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

Ύστερα από τα παραπάνω καθένας μπορεί να συμπεράνει με στοιχεία θεμελιωμένα, ποιοι συνέβαλαν στη δημιουργία του Λυκείου και ποιοι αντέδρασαν και χρησιμοποίησαν κάθε μέσο τότε, για να μη γίνει το σχολείο του Λυκείου, να  υπήρχε σήμερα αντί του σχολείου μία μάζα μια ( μαζουλιά ) διαφόρων δέντρων και οι μαθητές και οι καθηγητές δεν θα είχαν σχολείο, να κάνουν μάθημα. Οι καθηγητές δεν θα είχαν έδρα και κάθισμα και θα έκαναν το μάθημα όρθιοι, όπως πριν το σχολείο. Κάποιοι φρόντισαν και με επιτυχείς χειρισμούς τους κι έγινε το σχολείο. Αυτούς που αντέδρασαν και χρησιμοποίησαν κάθε μέσο να μη γίνει το σχολείο, τους θυμόμαστε. Αυτοί δεν θα έπρεπε να έχουν λόγο για το λύκειο. Είναι άδικο. Έπρεπε από σεμνότητα και συναίσθηση των πράξεών τους, να σιωπούν, διαφορετικά προκαλούν. Δεν μπορεί άνθρωποι, οι οποίοι αντέδρασαν, να μη γίνει το σχολείο και άνθρωποι με θεσμικές ιδιότητες ή διοικητικές, ή απλών πολιτών, οι οποίοι δεν έδειξαν κανένα ενδιαφέρον και καμία συμβολή για τη δημιουργία του σχολείου, να έρχονται σήμερα στα βαφτίσια του σχολείου και να επαίρονται ασύστολα και προκλητικά. Δεν καταλαβαίνουν, ότι είμαστε ένα μικρό χωριό και γνωρίζει ο ένας τον άλλον και μπορεί να πιάσεις ένα - ένα ονομαστικά και να το ρωτάς, τι έκανες, πού ήσουνα όταν βροντούσε το καριοφίλι για το λύκειο. Άκουσα την τοποθέτηση του φίλου μου πρώην διευθυντή του Λυκείου Χώρας Νάξου. Δυστυχώς πέρα για πέρα λανθασμένη, αντιεκπαιδευτική,  διχαστική. Δεν μίλησε με πνεύμα ούτε εκπαιδευτικού, ούτε πρώην διευθυντή του σχολείου, αλλά αντίθετα μίλησε ως κομματικός ενός συγκεκριμένου χώρου, για επάρατους διχασμούς, εμφυλίους, μετάβαση σε άλλες άσχημες εποχές και λοιπά. Μα για όνομα του Θεού, επειδή κάποιος έχει διαφορετική άποψη για οποιοδήποτε θέμα και για οποιοδήποτε όνομα, μπορεί να υποβιβάζεται και να αποκαλείται από τον άλλον, ότι ενεργεί με πνεύμα εθνικού διχασμού και εμφυλίου πολέμου στην Ελλάδα, αντιδημοκρατικά κ.λ.π. όχι. Αυτές οι απόψεις είναι ο αυταρχισμός, η  ανελευθερία και το καταπιεστικό καθεστώς, ανεξάρτητα ποιος τις λέει και ποιος τις ενεργεί και ας επικαλείται την προοδευτικότητα του, τον σοσιαλισμό του, ή οτιδήποτε άλλο. Το ίδιο αντιμετωπίστηκε και ο γράφων με απαράδεκτη επίθεση από  κάποιο απόντα  στην δημιουργία του λυκείου, επειδή δεν υπέγραψα το υπόμνημα υπέρ του Γλέζου .Όχι φίλε, σου απάντησα αξιοπρεπώς, ότι εγώ δεν αδιαφόρησα για το σχολείο των παιδιών μου ,όμως έχω άλλη άποψη από σένα. Στις δημοκρατίες υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και η γνώμη του άλλου συνεκτιμάται . Εμείς  ζήσαμε κάποιες  καταστάσεις, έχουμε κάποια βιώματα. Τιμούμε όσους συντέλεσαν να γίνει το σχολείο με οποιοδήποτε τρόπο. 

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ. ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

Τέλος πάντων ώριμοι άνθρωποι είμαστε και ώριμη δημοκρατία έχουμε το σχολείο πήρε το όνομά του «Μανώλης Γλέζος» 

Με την ονοματολογία του σχολείου δεν τελείωσαν τα προβλήματα της εκπαίδευσης στη Νάξο.

Πράγματι ο Μανώλης Γλέζος φέρει ένα βαρύ όνομα. Με το όνομα του Λυκείου, όσο κι αν είναι μεγάλης αναγνώρισης, δεν τελείωσαν τα προβλήματα της τοπικής εκπαίδευσης στην Νάξο. Όχι, τα προβλήματα  συνεχίζουν, παραμένουν  άλυτα πεισματικά και περιμένουν επιτυχείς χειρισμούς  για να επιλυθούν. Τα πελώρια και επείγοντα θέματα της εκπαίδευσης όπως παραπάνω είναι: 1) η αξιοποίηση της πρώην έκτασης του ΚΕΓΕ ως εκπαιδευτικού πάρκου με ανέγερση σχολείων.2) Η δημιουργία νέου  ΚΕΓΕ  σχολείου για την εκπαίδευση των αγροτοπαίδων της Νάξου και όταν γίνουν αυτά θα έχουμε και πάλι βαπτίσεις και εορτές Καλορίζικο, να στεριώσει και να ανταποκριθεί στον σκοπό του το λύκειο Χώρας Νάξου Μανόλης Γλέζος και απ αυτό να βγουν άξιοι μαθητές, οι οποίοι θα τιμήσουν το σχολείο και το νησί τους."

Newsroom Cyclades Voice

Σχόλια Αναγνωστών:

Ο αναγνώστης: έγραψε: 14/10/2020
Έχεις τέτοια σύγχυση που χρειάζεσαι βοήθεια. Επειγόντως. Πιθανότατα να μην το καταλαβαίνεις, αλλά συζήτησέ το με δικούς σου. Μπορεί να είσαι σε αρχικό στάδιο.

Ο αναγνώστης: anagnostis έγραψε: 14/10/2020
Δεν είπα ότι ήμουνα Συριζαίος. Ημουνα Νεοδημοκράτης και παραμέινω για πάντα. Εδωσα την ευκαιρία στον Συριζα να διαψεύσει όσα υποστήριζα σαν Νεοδημοκράτης ψηφίζοντας Σύριζα και εκείνος το κόμμα του 3% για να ανέβει στην εξουσία είπε σε όλους τους Έλληνες ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Αρα με επιβιεβάιωσε,(Αναρωτίομουν, λες να υπάρχει άλλος δρόμος και εμείς δογματικά να ψηφίζουμε Ν.Δ.). Άλλα τελικά διαπίστωσα πως μόνο η ταμπέλα αλλάζει. Από ότι αποδεικνυεται απο τη δημοσκόπική ανάλυση των εκλογών αυτό συνέβει σε μεγάλο ποσοστό, δηλαδή ποσοστό που παρασύρθηκε και τελικά επέστρεψε στην κανονικότητα.Δεν ξέρω αν αντιλαμβάνεσαι τον όρο κανονικότητα. Όσο για την πράξη υπουργικού συμβουλίου 6 14/02/2012 και όχι 2020 που εκ παραδρομής έγγραψε δεν την πήρε πίσω Ο Σύριζα. Μήπως μπορείς να δώσεις μια εξήγηση εσύ. Γιατί ο Βρόυτσης την έφερε και την εφάρμοσε. Το ζητούμενο για εμένα είναι γιατι με κοροϊδεψε ο Σύριζα. Ο άλλος την έφερε σαν μέτρο, δεν μου άρεσε και τον μαύρισα. Το ερώτημα είναι γιατί προεκλογικά ο Συριζα μου υποσχόταν ότι θα επαναφέρει τις συλλογικές συμβάσεις ενάντια στους αντεργατικούς νόμους του Βρόυτση και δεν το έκανε. Αυτό είναι που τρελαίνει.Ο Βρόύτσης έκανε τις επιλογές του το πλήρωσε προσωρινά και ο Σύριζα κοροϊδεψε το λαό και μάλλον θα το πληρώσει οριστικά. Βλέπε Τσακαλώτο και Κοντονή. Συγχαρητήρια στον Κοντονή. όσον αφορά τον Γκράμσι δεν λέει αυτά μόνο, καλύτερα να τον διαβάσεις θα σου κάνει καλό.Είναι φάρος για να μη μπερδευόμαστε με ιδεολογίες.

Ο αναγνώστης: έγραψε: 13/10/2020
Ώστε ήσουνα Συριζαίος και τώρα είσαι... κοψοχέρης; Βρε τι θα ακούσουμε ακόμα! Όλα τα έχεις πει, τα πιο αντιφατικά και παράλογα. Κατ' αρχάς εγώ δε μίλησα για μάσκα. Κάποιος του ΚΚΕ στην έπεσε, επειδή έβαζες και το κόμμα αυτό στο κάδρο ότι δεν ήθελε δήθεν να γίνει το σχολείο Μανώλης Γλέζος και ότι δεν έχεις τίποτα μαζί τους. Αυτούς τους ρώτησες για τη θλιβερή εικόνα των θέσεών σου, σε σημείο που να νομίζει κανείς ότι κάνεις πλάκα. Σιχάθηκες δήθεν το κατεστημένο και δεν το βλέπεις τώρα σε όλο σχεδόν τον Τύπο και τα καλοραϊσμένα κανάλια; Μιλάς για τον Κοντονή και ξεχνάς τον Βρούτση σου (ή μάλλον τον επαίνεσες σε προηγούμενη ανάρτηση) και τον ισχυρό χρυσαυγιτισμό μέσα στη ΝΔ. Μιλάς για πράξη υπουργικού συμβουλίου του 2020 και την αποδίδεις στον Σύριζα. Τόση σύγχυση; Σε τι να σου απαντήσει κανείς; Έχεις απαντήσει σε ΕΝΑ επιχείρημά μου; πχ για τον Μανδηλαρά και τον Γλέζο. Ανακάλυψες, μετά τον Αλτουσέρ, και τον Γκράμσι, μόνο που πρέπει να μάθεις σωστά το όνομά του. Ο Γλέζος συνδύαζε τη θεωρία με την αμεσότητα της πρακτικής. Κατά τούτο ήταν γκραμσιανός."Δεν μιλώ ποτέ για την αρνητική πλευρά της ζωής μου, πρώτ' απ' όλα γιατί δε θέλω να παραπονιέμαι, ήμουν ένας μαχητής πού δε στάθηκε τυχερός στην άμεση πάλη κι οι μαχητές δεν μπορούν και δεν πρέπει να ελεεινολογούν τη μοίρα τους επειδή πάλεψαν όχι γιατί τους εξανάγκασε κανείς, αλλά γιατί το θέλησαν οι ίδιοι συνειδητά". Αυτά γράφει ο Γκράμσι στο έργο του "Οι διανοούμενοι". Αυτός ήταν Ο Γλεζος.

Ο αναγνώστης: anagnostis έγραψε: 12/10/2020
Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό και μακρία απο εμένα οι ταυτότητες που μου αποδίδεις. Έχω ψηφίσει όλα τα κόμματα και με την δική μου ψήφο βγήκε το Σύριζα γιατί ανήκω σε αυτούς που σιχάθηκαν το κατεστημένο που μέχρι τότε πάλευε ο Σύριζα. Αλλά αυτοί σε λιγότερο διάστημα τους ξεπέρασαν. Δες τι λέει σήμερα ο Κοντονής. Παρακολούθείς καθόλου ειδήσεις. Μομφή Κοντονή κάτα Σύριζα για τον ποινικό κώδικα. Μήπως είναι και αυτός ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΆΤΗΣ. Απο 13/01/2020 τα λέει ο άνθρωπός. Αυτα τα παρακολουθείτε. Για να μην αναφέρω όνοματα, την Πράξη υπουργικού συσμουλίο Νο 6 14/02/2020 την γνωρίζετε.Εγώ την έννοιωσα στο πετσί μου και περίμενα τον Συριζα. Ρωτάω γιατί δεν την πήρε πίσω, πρόσεξε πράξη υπουργικού συμβουλίου όχι νόμο. Μάθε να επιχειρηματολογείς. Αυτή η πράξη προκάλεσε αγανάκτηση σε εμάς που ψηφίσαμε το Σύριζα και μετά μας τα έκανε κωλοτούμπα. Για αυτά μιλάω εγώ φιλαράκο, όχι για πολιτική όπως εσύ. Μασκά δεν φοράω πάρα μόνο για τον κορονοϊο. Το ύφος αυτό να το κοιτάξεις δείχνει να ενόχλησε απο την πραγματικότηα γιατί όχι μόνο δεν επιχειρηματολογέις αλλα δεν τη σχολίαζεις κίολας. Και όσο για τον Γλέζο θα σου συστήσω να διαβάσεις λίγο Αντόνιο Ράμσι "ΟΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ". Μετά κατέταξε τον εσύ όπου θεωρείς σωστό.Δεν μπορεί να έχουμε όλοι την ίδια άποψη για τα πράγματα. Θα σε χαιρόμουν όμως να μου απαντούσες γι' αυτά. Σε ευχαριστώ που με άκουσες.

Ο αναγνώστης: έγραψε: 12/10/2020
ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΗ ΜΑΣΚΑ Anagnostis ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ. ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ. ΤΟ ΚΚΕ ΔΕ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΖΗΤΗΣΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΤΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ? ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ. Ο ΒΡΟΥΤΣΗΣ ΣΕ ΚΟΦΤΕΙ. Ο ΒΡΟΥΤΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΪΜΟΥ ΚΕΚ, ΤΗΣ ΚΟΡΟΪΔΙΑΣ, ΤΩΝ ΑΝΤΕΡΓΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΩΝ, ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ. Ο ΒΡΟΥΤΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΕ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ, ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΓΛΕΖΟΥ. Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!!! ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΕΛΕΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΓΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΩΝ, ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.ΑΛΛΟ ΕΠΙΔΙΩΚΑΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΑΣ ΗΡΘΕ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.

Ο αναγνώστης: anagnostis έγραψε: 12/10/2020
Δεν κρύβομαι ότι δεν αντέχω τον Σύριζα όχι όμως το Κ.Κ.Ε. Δεν αντέχω την κοροϊδία. Τώρα γιατί να μπεί στο σχολείο και όχι στην πλατεία της Απειράνθου το απαντάς. Το επιχείρημα βέβαια το αφήνω στην κρίση του αναγνώστη.Έχεις δίκιο το να συζητάμε για το θέμα αυτό δεν έχει και τόσο σημασία. Σημασία όμως έχει να προστατεύσουμε τα παιδιά του σχολείου να μην προσηλυτιστούν στην αριστερά τύπου Σύριζα. Αυτό έχει μεγάλη σημασία και θα πρότεινα στον διαχειρίστή της ιστοσελίδας να ανοίξει έναν δημόσιο διάλογο, ώστε να ακουστούν όλες οι πλευρές. Θα μπορούσα να γράψω ένα ολόκληρο βιβλίο εξετάζοντας το θέμα από όλες τις πτυχές. Για εμένα το θέμα του όνοματος είναι τεράστιο θέμα, αν αναλογιστεί κανείς την επικοινωνιακή πολιτική του Σύριζα τόσο στην αντιπολίτευση όσο και τον καιρό που κυβερνούσε. Μιλάμε για εικονική πραγματικότητα πρίν την επόχη της και επίδόματα φιλοδωρήματα για υφαρπαγή της ψήφου. Ακούω σε καφενεία στο φίλότι το καλοκαίρι Αθηναίους Συριζαίους να μιλάνε για το Σύριζα και τρομοκρατούμαι για τις πληροφορίες που έχουν για το τι έγινε στη Νάξο, την εποχή του Σύριζα, μιλάμε για πραγματικά φερέφωνα. Να ακούω ότι την εποχή του Σύριζα η υγεία απογείωθηκε μέσω της αναβάθμισης των νοσοκομείων, να κατηγορεί τον Βρούτση για τις συλλογίκες συμβασέις και αντί να αυξάνει του μισθούς του δίνει υποτίθεται χρήματα πριν τις εκλογές και φοβάται μην χαρακτηριστούν φιλοδωρήματα και αποδίδει τους χαρακτηρισμούς στην Ν.Δ την ώρα που απολαμβάνει τις διακοπές του σε θαλαμηγό.

Ο αναγνώστης: έγραψε: 11/10/2020
Τις απόψεις και διαθέσεις σου για τον ΣΥΡΙΖΑ και την Αριστερά τις βλέπω ολοκάθαρα, Δε χρειάζεται να είναι κανείς προφήτης ή ειδικός στο marketing και την επικοινωνία, όπως καμώνεσαι ότι είσαι. Όσο για τον Γλέζο και τον Μανδηλαρά, θέτεις ένα ψευτοδίλλημμα. Ο Μανδηλαράς θαύμαζε τον Γλέζο και ο τελευταίος τον είχε δικηγόρο στη δίκη του 1959 στο Στρατοδικείο. Ο Μανδηλαράς δεν πρόλαβε, λόγω της δολοφονίας του, να δείξει τις ικανότητές του σε μακρό χρόνο. Άλλωστε έχει τιμηθεί και με προτομή στο χωριό του και με δρόμους και πλατείες που έχουν πάρει το όνομά του. Αλλά δεν θα περίμενε κανείς να προσφεύγεις στη Wikipedia για να μάθεις για τον Γλέζο που τον ξέρει όλη η ανθρωπότητα. Όσο για την ικανότητά σου να βλέπεις το...αύριο, μήπως είσαι φωτιζόμενος Κορωνιδιάτης; Μήπως μπορείς να προβλέψεις και πότε θα πέσει ο Μητσοτάκης; Αυτά, γιατί δεν έχει νόημα αυτού του επιπέδου η συζήτηση. Τελεία.

Ο αναγνώστης: anagnostis έγραψε: 11/10/2020
Πού έπρεπε να μπώ στην εγκυκλοπαίδεια του Σύριζα η της Απειράνθου. Δεν το κατάλαβα το σχόλιο και την επικοινωνιακή τακτική. Και για να σου διευκρινίσω κάτι δεν έμαθα μεγάλος γράμματα απλώς τα σχολικά μου χρόνια στην Νάξο και οι γνώσεις που πήρα δεν ήταν αυτές που έπρεπε ή που αξίζει σε κάθε παιδί. Άνοιξε το μυαλό μου όταν έφυγα για σπουδές απο την Νάξο και συναναστράφηκα με ανθρώπους της πόλης, έφυγα δηλαδή απο τα στεγανά της τοπικής κοινωνίας και κουλτούρας. Αλλα σε ρωτάω εσένα μιας και εγώ παρουσιάζω κενά, ποιο όνομα προτιμάς, το όνομα Νικηφόροσς Μανδηλαράς ή Μανόλης Γλέζος, μήπως έπρεπε να το βγάλουμε σε δημοψήφισμα όπως διάβασα σε ένα σχόλιο παρακάτω για το αν"...τολμήσουν να πάνε συμβούλιο... ας τολμήσουν να βγάλουν τοπικό δημοψήφισμα".Εγώ πάντως δεν τολμάω. Δεν τα λεώ αυτά γιατί έχω κάτι μαζί σου, άλλωστε ούτε που σε ξέρω. Απλώς προσπαθώ να δώ σήμερα ότι οι άλλοι θα δουν αύριο. Πίστεψε με τις περισσότερες φορές πετυχαίνει.

Ο αναγνώστης: έγραψε: 11/10/2020
Αφού μπήκες στη wikipedia για να γνωρίσεις τον Γλέζο, τι...αποφαντικό λόγο να αρθρώσει κανείς μαζί σου; Όλοι αυτοί που αναφέρεις έχουν, με τον ένα ή άλλο τρόπο, τιμηθεί. 'Αγνοια; δεν είναι μόνο αυτό. Ή είσαι άσχετος προβοκάτορας ή μας δουλεύεις. Τα έχεις κάνει όλα αχταρμά. Αλλά αφού μεγάλος έμαθες γράμματα και τα παιδιά σου(;) δε θες να τα στείλεις σε σχολείο με βάση το όνομά του, έχεις πολλές εναλλακτικές. Μην τα θες όλα έτοιμα...

Ο αναγνώστης: anagnostis έγραψε: 11/10/2020
Όσο για το ότι θα μείνει γνωστός στην ιστορία για το όνομα του λυκείου δεν εννοούσα αυτό που αποδίδει ο φίλος ανανγώστης αλλά ότι κινδυνεύει να αμαυρωθεί το όνομα του απο την έκταση που έχει πάρει το θέμα και τις πολιτικές αντιπαραθέσεις που θα δημιουργεί κάθε φορά, με αποτέλεσμα το έργο του να έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Για να καταλάβεις ότι το εννοούσα έτσι γραφω: ότι γι' αυτό θα φροντίσει ο Συριζα να μην γίνει(Δεν κρατάω πισινές είμαι ξεκάθαρος) Δεν βλέπω επίσης φίλε αναγνώστη φαντάσματα και σκιές αλλά με μοντέλα σκέψης και σύγχρονε΄ς τεχνικές μαρκετινγκ και παίγνια, ερμηνεύω την πραγματικότητα, κατί που για εσένα είναι επιστημονική φαντασία. Το θεωρώ χρέος μου.Αυτά όμως που μου αναφέρεις είναι για την μάζα και για κατανάλωσή,και μη προσπαθείς να γίνεσαι συναισθηματικός όταν λές ότι είσαι "Αξώτης". Σε τέτοιου είδους "αντιπαραθεσείς" αν είναι ΄δόκιμος ό ορός, καλό είναι να χρησιμοποιείς τα καλύτερα σου επιχειρήματα που στην προκειμένη περίπτωσή δεν υπάρχουν. θα πρέπει να μάθεις να χρησιμοποιείς τον αποφαντικό λόγο. Θα μου ήταν ευχάριστο να μελετούσες λίγο τον αποφαντικό λόγο για να βρείς τις ρίζες σου και στην συνέχεια να ανταλλάσσουμε επιχειρήματα για όποίο θέμα μας απασχολεί, γιατι έτσι δεν κάνουμε διάλογο ανταλλάσσουμε συναισθηματισμούς, κατι το οποίο δεν με ενδιαφέρει. Ξέρεις είμαι απο τους ανθρώπους που δεν έτυχαν καλής μόρφωσης,απο την ενηλικίωση μου όμως και μετά, όταν έφυγα από τα νοητικά σύνορα της Νάξου για αρκετά μεγάλο διάστημα νομίζω ότ

Ο αναγνώστης: anagnostis έγραψε: 11/10/2020
Σχετικά με τον Γλεζό απο την σελίδα wikipedia παραθέτω το παρακάτω : "Από το 2014 έως το 2015 διετέλεσε ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ερχόμενος, μάλιστα, πρώτος σε ψήφους σε όλη τη χώρα στις Ευρωεκλογές του Μαΐου του 2014. Ήταν επίσης επικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας της ΛΑ.Ε στις βουλευτικές εκλογές του Σεπτέμβρη του 2015, αλλά δεν κατάφερε να εκλεγεί." Πηγή:Wikipedia.org Συμμετοχή με το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ Στις Βουλευτικές εκλογές του Μάιου και Ιουνίου 2012 εκλέχθηκε βουλευτής Επικρατείας με το κόμμα του ΣΥ.ΡΙΖ.Α ύστερα από χρόνια αποχής από το Ελληνικό κοινοβούλιο.[28][29] Υπήρξε Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα. Υπήρξε επίτιμος Πρόεδρος της επιτροπής μελέτης και αξιοποίησης του έργου της ΕΠΟΝ.[30][31] Πρόεδρος της επιτροπής συμπαράστασης στον αγώνα του λαού των Σαχράουι και του απελευθερωτικού μετώπου (POLISARIO). Στις Ευρωεκλογές του 2014 εξελέγη ευρωβουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ με περισσότερους από 438.000 σταυρούς προτίμησης, πρώτος σε σταυρούς προτίμησης μεταξύ όλων των υποψηφίων, όλων των κομμάτων. Μαζί με τους ευρωβουλευτές Γιώργο Κατρούγκαλο και Κωνσταντίνα Κούνεβα καθώς και τον Βουλευτή Παναγιώτη Κουρουμπλή, ο Μανώλης Γλέζος εκπροσώπησε τον ΣΥΡΙΖΑ στη μεγάλη σιωπηρή πορεία κατά της τρομοκρατίας στο Παρίσι, στις 11-1-2015, όπου συμμετείχε πλήθος άνω των 3,5 εκατ. ατόμων, ανάμεσα στο οποίο βρέθηκαν και 44 ηγέτες του κόσμου, οι οποίοι μαζί με τους υπόλοιπους διαδηλωτές φώναξαν «Je su

Ο αναγνώστης: anagnostis έγραψε: 11/10/2020
θέλω όμως φίλε που με κατηγορείς για εμπάθεια να μου εξηγήσεις τι εννοείς, τι σημαίνει "...ότι τον τιμά που ήταν πάντα ιδεολόγος. γιατί θεωρώ ότι δεν έχω το δικαίωμα να ερμηνεύσω το παραπάνω αλλά θα πρέπει να ερμηνευτεί απο τον γράφοντα. Το ρωτάω αυτό γιατί μετά την παραπάνω πρόταση το αιτιολογείς ως "Τα κόμματα που πήγε ήταν αριστερά." Σημαίνει μήπως πως όσοι πήγαν στην αριστερά είναι ιδεολόγοι; Όσο για το όνομα του σχολείου προσωπικά αν και δεξιός θα ήθελα να Λέγεται Νικηφόρος Μανδηλαράς, γιατί όπου και αν ταξίδεψα σαν φοιτητής τον ήξεραν όλοι οι ακαδημαικοί. Δεν εννοώ βέβαια ότι δεν ήξεραν τον Γλεζο, αλλα επίσης γνωστός ήταν και ο Μανδήλαράς, γιατί δεν προτάθηκε αυτός; επειδή προερχόταν απο ένα μικρό κόμμα. Επίσης μιας και αναφέρεις τον Πρωτοπαπαδάκη έχει τιμηθεί νομίζω αλλά ναι γιατί όχι να μην τιμηθεί με το όνομα του Λυκείου της Xώρας και ο Γλεζος της Τραγαίας. Επίσης Αλέξανδρος Μαγκάκης γιατί όχι. Όλοι προγενέστεροι του Γλέζου. Δεν σε εντυπωσιάζει πως ξαφφνικά γεννήθηκε η ανάγκη να ονομαστεί το σχολείο Γλεζος σαν να μην υπήρχε άλλο όνομα. Αλλά θέλω να απαντάς σωστά και με πάσα ειλικρίνεια και όχι να αιτιολογολυνται όλα γιατί είσαι Αξώτης και με χαρακτηρισμούς. Εγώ είμαι Ναξιώτης. Απόψη μου έιναι άν θέλεις ότι προσπαθούν οι Συριζαιοι να κρατήσουν τα ποσοστά τους εκμεταλλευόμενοι τό όνομα του Γλέζου. Αυτο θα έπρεπε να υπερσπιζόμαστε να μην μας εκμεταλλεύονται πολιτικά ιδεολογικά.

Ο αναγνώστης: anagnostis@gmail.com έγραψε: 11/10/2020
Για την άγνοια θα συμφωνήσω ((καθώς ποτέ δεν με ενδιέφεραν πολιτικές αντιπαραθέσεις και πρώτη φορά έμαθα για το παρτιζάνος φέτος. Για το Γλέζο έχω μάθει ότι έχω μάθει απο τους ντόπιους, ποτέ δεν δίαβασα κάτι γι' αυτόν καθώς για όλες τις πολιτικές προσωπικότητες, συγκινούμε μόνο όταν διαβάζω για μαθηματικούς, ρήτορες και λογοτέχνες για να μελετήσω το έργο τους, αυτό καθε αυτό και σε συνέχεια την προσωπικότητα για να την συνδέσω με την εποχή και το έργο.) για την εμπάθεια όμως όχι. Θα συμφωνήσω επίσης ότι καλά κάνει και "ξεφεύγει" απο τα κολλήματα του παρελθόντος, σαν να ήταν μια καυτή πατάτα και προκειμένου να δημιουργηθεί θέμα,το έληξε με διαδικασίες σύντομες, πολύ συντομότερα απο ότι έχουμε συνηθίσει. Δεν μπορεί όμως να μην έχει δημιουργήσει ένα πλαίσιο προστασίας των σχολείων και των προσωπικότητων ταυτόχρονα απο πολιτική εκμετάλλευση. Το ότι έχω μια τέτοια ευαισθησία θα έλεγα εγώ είναι επειδή γνωρίζω πολύ περισσότερα απο τον μέσο αναγνώστη σχετικά με το marketing και μάλιστα το πολιτικό, εφιστώ την προσοχή με ένα τρόπο ποιό Λαικό και όχι απαραίτητα τεχνικό. Ποτέ μου δεν είδα ταξική πάλη,και δεν ανήκει στην ρητορική μου. Χρησιμοποίησα το όρο του Μάρξ "Ιδεολογικός μηχανισμός" γιατί τον βρήκα σε μια αναρτήση στο facebook και διάβασα για τον όρο για να τον καταλάβω και τον επέστρεψα εξελιγμένο και σύγχρονο απο τον Αλτουσέρ. Αν θέλεις να σου στείλω και βιβλιογραφία. Δεν μπήκα στον κόπο να σου απαντήσω γιατί θίγομαι, αλλά γιατί όπως λές και εσύ πρέπει ν

Ο αναγνώστης: έγραψε: 11/10/2020
Αυτή η τελευταία πρόταση του anagnosti 10/10/20 τα λέει όλα. <<Επιμένω όμως στο ότι ήταν λάθος να δοθεί το όνομα στο σχολείο σε ένα πρόσωπο που στις εκλογές Μαΐου Ιουνίου του 2012 εκλέχθηκε Βουλευτής επικρατείας με το κόμμα του Σύριζα.Τα συμπεράσματα δικά σας>> Αυτή λοιπόν η πολυσχιδής και σεμνή προσωπικότητα που πήρε 466.902 ψήφους χωρίς να έχει κομματική ταυτότητα με τον Σύριζα, δείχνει ακόμη μια φορά ποιος ήταν και γιατί ο λαός τον αγάπησε και του έδωσε τόσες χιλιάδες ψήφους. Η προσφορά του δεν ήταν μόνο στην Αριστερά αλλά στην πατρίδα.

Ο αναγνώστης: έγραψε: 10/10/2020
ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΝΕΣΗ ΔΕ ΞΕΡΩ, ΑΛΛΑ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΘΑ ΙΔΡΥΣΕΙ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗ ΝΑΞΟ. Ο ANAGNOSTIS ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΗΣΥΧΟΙ.

Ο αναγνώστης: έγραψε: 10/10/2020
Η εμπάθεια και η άγνοιά σου anagnostis είναι ολοφάνερες. Επειδή κι εγώ είμαι Δεξιός, αλλά Αξώτης, και υπέγραψα αυτό το κείμενο που ήρθε στο μέιλ μου, έχω να σου πω ότι η κυβέρνηση κάνει καλά και ξεφεύγει με τέτοιες αποφάσεις από τα κολλήματα του παρελθόντος, που κάποιοι σαν και σένα στο χώρο μας και σε άλλους πολιτικούς χώρους μας κρατούνε δεμένους στο πιο σκοτενό παρελθόν. Βλέπεις ταξικές πάλες,ιδεολογικούς μηχανισμούς α λά Αλτουσέρ,διάδοση αριστερών φρονημάτων, φαντάσματα, σκιές, συνωμοσίες. Λες ότι ο Γλέζος ΙΣΩΣ (κρατάς και μια πισινή!) θα μείνει γνωστός στην Ιστορία για αυτό το όνομα του Λυκείου. Δε ντρέπεσαι; Δηλαδή, για το κατέβασμα της σημαίας δε διδάσκονται τα παιδιά μας στο σχολείο; Δεν είναι γνωστός σαν ο πρώτος Παρτιζάνος της Ευρώπης; Τον αμφισβητούμε εμείς οι Αξώτες; Και θα του αρνιόμαστε αυτή την τιμή; Σε καίει αν γράφει το απολυτήριο του παιδιού σου "ΓΕΛ Νάξου Μανώλης Γλέζος"; Αν έγραφε Αριστείδης Πρωτοπαπαδάκης, που η φωτογραφία του είναι στο Γυμνάσιο Τραγαίας, γιατί ιδρύθηκε όταν ήταν υπουργός, θα σέγνοιαζε; Ρώτα εκτός Νάξου πόσα σχολεία θα ζήλευαν αυτό το όνομα του Γλέζου, που ήδη δίνεται απ' ό,τι μαθαίνω και αλλού. Είναι αφέλεια για να μην πω ανοησία αυτό που γράφεις για συγκρίσεις των σχολείων με βάση το όνομα. Ή ότι ο Γλέζος πήγε σε όλα τα κόμματα πλην ΝΔ. Ναι, τον τιμά που ήταν πάντα ιδεολόγος. Τα κόμματα που πήγε ήταν αριστερά. Ο Θεοδωράκης που ήρθε και σε μάς δεν πρέπει γι' αυτό το λόγο να τιμηθεί ανάλογα στην πατρίδα του ή αλλού;

Ο αναγνώστης: anagnostis έγραψε: 10/10/2020
Σε ένα καφενείο δύο συμπολίτες μας ανταλλάσσουν επιχειρήματα υπερ. και κατά του ονόματος του ΓΕΛ σε Μανώλη Γλέζο. Λέει ο Νεοδημοκράτης στον Συριζαίο "τι τα θέλετε τώρα αυτά αφού ο Γλέζος σας παράτησε μετα τις κωλοτούμπες, εσείς θέλετε να ονομάσετε το ΓΕΛ σε Μανολη Γλέζο. Απαντάει ο Συριζαίος, ο Μανόλης υπήρξε αριστερός και αγωνιστής της δημοκρατίας γιατί να μην τον τιμήσουμε, εσένα δεν σε τιμάει που είναι από τη Νάξο. Ασφαλώς και με τιμάει που είναι από την Νάξο αλλά γιατί να ονομάσω το σχολείο με το όνομα του, θα αλλάξει κάτι, ας ονομαστεί ένας δρόμος βρε αδελφέ γιατί το σχολείο σώνει και καλά. απαντάει ο Ν.Δ. Συνεχίζει ο Ν.Δ, δηλαδή τα άλλα σχολεία που δεν έχουν όνομα είναι καλύτερα ή χειρότερα, τι αλλάζει. Ασφαλώς και δεν αλλάζει κάτι του απαντάει ο Συριζαίος εκνευρισμένος και συνεχίζει, για να καταλάβεις όμως μέχρι και η Ντόρα το θέλει εσύ που είσαι από τη Νάξο γιατί δεν το θές. Απαντάει Ο Ν.Δ, βρε ή Ντόρα μπορεί να το θέλει γιατί θα θέλει να δώσει το όνομα του πατέρας της σε κάποιο σχολείο στην Κρήτη, είναι πράματα αυτά που μου λές. εάν γίνει κάτι τέτοιο τι θα λες ότι υπάρχει οικογενειοκρατία, τί είναι αυτά τα πράγματα που λες. Καθημερινοί διάλογοι στα καφενεία.

Ο αναγνώστης: anagnostis έγραψε: 10/10/2020
Θα σας πως μια ιστορία που μου ήρθε στο μυαλό σχετικά με την ονοματοδοσία του ΓΕΛ Μανόλης Γλέζος. Όταν είμασταν στην τρίτη Λυκείου πήγαμε στην καθιερωμένη πενθήμερη εκδρομή. Σαν τάξη λοιπόν πήγαμε στην Ρόδο. Τώρα γιατί πήγαμε στην Ρόδο και όχι στους Δελφούς μην με ρωτάτε. Για την ιστορία όμως θα σας πω, πως αυτό που τιμήσαμε ήταν τα μπαρ και τα μπουζούκια μαζί με άλλα σχολεία που βρίσκονταν εκείνη την περίοδο στο νησί. Τρείς φίλοι μου και εγώ αφού είδαμε τα αξιοθέατα (κατί ωραία γκομενάκια) αποφασίσαμε να γυρίσουμε στο ξενοδοχείο. Μπήκαμε σε ένα ταξί για να γυρίσουμε. Μας ρωτάει ο ταξιτζής παιδία που πάμε και αφού του απαντήσαμε μετά από λίγο μας ρωτάει από που είμαστε. Του απαντάμε από τη Νάξο. Μας λέει λοιπόν ότι και εκείνος ήταν από νησί, μάλιστα δεν μας το είπε αλλά το έθεσε ώς εξής: "είμαι από το νησί του Παπαδιαμάντη, του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη" γεμάτος περηφάνια και περιμένοντας να του απαντήσουμε. Κρύος ιδρώτας μας έλουσε για την πενία και την έλλειψη γνώσης γύρω από το θέμα. δεν γνωρίζαμε τον συγγραφέα που στα περισσότερα διηγήματα του υπήρξε υμνητής της Σκιάθου. Αν όμως το σχολείο λεγόταν Παπαδιαμάντης θα ξέραμε σίγουρα. Η αναβάθμιση παιδείας είναι το ζητούμενο και όχι η ονοματοδοσία Αυτά για όσους κόπτονται για το όνομα του Μανόλη Γλέζου λές και το πρόβλημα ήταν το όνομά. Εχούν περάσει τόσα χρόνια και μόνο σχολεία δεν βλέπω. Ξυπνήστε για τα παιδιά μας, όχι για μικροπολιτικά συμφέροντα. Ευτυχώς που υπάρχει ο θεσμός της Οικογένειας, αλλιώς ήμασταν χαμένο

Ο αναγνώστης: anagnostis έγραψε: 10/10/2020
Μέχρι σήμερα τα μόνα εκπαιδευτήρια με όνομα που γνώριζα είναι τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια "Γείτονα", "Μάνεση" κ.λ.π. και κάποια πρότυπα σχολεία όπως το Αρσάκειο, κ.λ.π Ξαφνικά ακούω για το πρόβλημα της ονομασίας του ΓΕΛ. Αφού το άκουσα, αναρωτήθηκα γιατί τώρα αυτό. Διαπίστωσα όμως στην συνέχεια ότι τέτοια δυνατότητα υπήρχε απλώς δεν το γνωρίζαμε καθώς από ότι φαίνεται δεν είχε δημιουργηθεί η ανάγκη για κάτι τέτοιο. Επίθεση συνειρμών δέχθηκα προκειμένου να καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα γιατί να ονομαστούν τα σχολεία. Πράγματι δεν έχω καταλήξει σε κάποια απάντηση παρα μόνο σε αυτή που αναγράφεται σε μια εγκύκλιο του υπουργείου παιδείας που λέει για να μην μοιάζουν τα σχολεία με κελία. Το επιχείρημα το βρίσκω όμως πολύ αδύνατο. Στην συνέχεια σκέφθηκα ότι θα πρέπει να ονομαστούν ή μάλλον θα ονομαστούν και τα υπόλοιπα σχολεία με κάποιο όνομα. Βλέποντας αυτή την προοπτική άρχισα να Φοβάμαι μήπως καποίο άλλο σχολείο,τυχαία το αναφέρω, ονομαστεί Λεβογιάννης ή Βρούτσης. αναπόφευκτα μετά από κάτι τέτοιο θα δημιουργηθούν και συγκρίσεις μεταξύ των σχολείων, ποιο είναι καλύτερο και τι όνομα φέρει. Ηθελα να γνωρίζω θα μας δοθεί η δυνατότητα στην συνέχεια σε εμάς του γονείς να επιλέγουμε με βάση το όνομα ή θα εξακολουθεί να γίνεται βάσει της κατοικίας που διαμένουμε. Εγώ ας πούμε που είμαι Ν.Δ μπορώ βάσει πολιτικών πεποιθήσεων, να αλλάξω σχολείο, να στείλω το παιδί μου σε άλλο σχολείο, γιατί ο Γλέζος είχε πάει σε όλα τα κόμματα εκτός από την Ν.Δ. Ποιος θα μου λύσει αυτ

Ο αναγνώστης: anagnostis έγραψε: 10/10/2020
θέμα ταξικής πάλης η ονομασία του ΓΕΛ σε Μανώλης Γλέζος ή όχι; Αυτές τις μέρες σε διάφορα τοπικά αλλά και εθνικά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επικρατεί ένα χάος από δηλώσεις για το θέμα της ονομασίας του Λυκείου της Νάξου με το όνομα του αειμνήστου Μανώλη Γλέζου, το μήλον της έριδος θα έλεγε κανείς. Ίσως να μείνει στην ιστορία περισσότερο για αυτό παρά για κάτι άλλο. Βέβαια αυτό είναι η αρχή, φαντάζομαι οι υποστηριχτές του ονόματος θα προχωρήσουν και θα δημιουργήσουν τον μύθο προκειμένου στην συνέχεια να τον εκμεταλλευτούν. Το ερώτημα είναι πως θα το εκμεταλλευτούν. Η απάντηση βέβαια είναι προφανής, μέσω του σχολείου, ως μέσου διάδοσης,διάδοσης αριστερών φρονημάτων συνδεμένα με αρχές και αξίες που αποδίδονται στον Γλέζο και συνδέονται με την αριστερά. Δημιουργώντας ένα μη κρατικό αλλά ταξικό ιδεολογικό μηχανισμό, ο οποίος θα διαμορφώσει και θα διαδώσει την αριστερή ιδεολογία, και όλα αυτά μέσω του σχολείου με εργασίες των μαθητών για τον Μανώλη Γλέζο και με λογότυπο επίσης το ίδιο όνομα για ανταλλαγή εργασιών -με άλλα σχολεία -και μαθητικών εκδηλώσεων. Μπορεί η απαρίθμηση των σχολείων να προσομοιάζει το σχολείο με κελί φυλακής κατά την εγκύκλιο, αλλά η ονομασία σε ορισμένες περιπτώσεις δεν αποτελεί εχέγγυο για κάτι διαφορετικό. Αυτό που πρέπει να διασφαλιστεί με κάθε τρόπο είναι να μην μετατραπούν τα σχολεία σε ιδεολογικούς μηχανισμούς και τα ονόματα των προσωπικοτήτων, των γραμμάτων, των τεχνών..., σε λογότυπα για πολιτική εκμετάλλευση και ταξική πάλη.

Ο αναγνώστης: anagnostis@gmail.com έγραψε: 10/10/2020
Πραγματικά όλο αυτό το ενδιαφέρον σχετικά με το θέμα του ονόματος του ΓΕΛ, με έκανε να διαβάσω κάθε άρθρο, σχόλιο και αρκετές αναρτήσεις στο Facebook υποστηριχτών και μη και οφείλω να ομολογήσω λιγότερες των μη υποστηριχτών (γιατί δεν υπάρχουν). θα σταθώ όμως σε μια ανάρτηση στο Facebook-δεν θα αναφέρω σε ποια, αλώστε δεν υπάρχει λόγος- ώς αφορμή για προβληματισμό. Στο τέλος ενός ιστορικού που περιγράφεται μεταξύ άλλων αναφέρει:"...Αυτά είναι τα γεγονότα που καταδεικνύουν ότι μια απόφαση 14 δημοτικών συμβούλων δυσφήμησε ένα νησί και τους κατοίκους του σ΄όλη τη Χώρα. Και για άλλη μια φορά έδειξε τη μικροψυχία και τη μικροπρέπεια όσων καλύπτονται πίσω από "ιδεολογικούς" μηχανισμούς με αλαζονεία και αγένεια." Θέτω στην κρίση του μέσου αναγνώστη να σχολιάσει πόσο δημοκρατικός επίλογος-συμπέρασμα είναι το παραπάνω, δηλαδή το δικαίωμα να διαφωνούν. Θα απαντήσω όμως συντηρητικά "Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω και με το τίμημα της ζωής μου ακόμη, το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες όσα πρεσβεύεις. Μάλιστα επικαλείται και "ιδεολογικούς" μηχανισμούς πίσω την στάση αυτή. Οι ιδεολογικοί εντός εισαγωγικών μάλλον πρέπει να διευκρινιστούν, εκτός και αν χρησιμοποιούνται εδώ ως κωδικός για να δηλώσει τις καταβολές του. Κατά τον Αλτουσέρ σήμερα ο κυρίαρχος ιδεολογικός μηχανισμός του κράτους στην σημερινή ώριμη καπιταλιστική κοινωνία είναι το σχολείο. Μήπως τελικά γίνεται μια μάχη κατάληψης αυτού του μηχανισμού από "αριστε

Ο αναγνώστης: έγραψε: 10/10/2020
Σύμφωνα με μια ρήση που αποδίδεται στον Κομφούκιο, «η άγνοια είναι η νύχτα του μυαλού, αλλά μια νύχτα χωρίς φεγγάρι και αστέρια». Και σύμφωνα με τον Κικέρωνα, «φως της αλήθειας, μάρτυρας των καιρών, δάσκαλος της ζωής είναι η Ιστορία». Όχι, βέβαια, αυτή που διαβάζουν...μικροσκοπικά ο περισπούδαστος Καραμανής και η εκ γυναικός ανιψούλα του.

Ο αναγνώστης: έγραψε: 10/10/2020
Κρούσματα κορωνο-ιού στο ΓΕΛ Νάξου μόλις ονομάστηκε Μανώλης Γλέζος. Τι γκαντεμιά! Λες να πρόκειται για (κομμουνιστικό) ιό κύριε Καραμαν(λ)ή και κυρία ανηψά, που έχετε μάλιστα ξεπεράσει τα ...όρια αντοχών σας; Και ποιος είναι πιο τοξικός; Μπορείτε να απαντήσετε; Αν μάλιστα είναι και εμφυλιοπολεμικός και εμφυλιοκάπηλος, δεν μας βλέπω καλά.

Ο αναγνώστης: έγραψε: 10/10/2020
Κάποιος ή κάποια πρότεινε πιο κάτω προτείνει να ακυρωθεί η ονομασία του Γενικού Λυκείου Νάξου σε Μανώλης Γλέζος και να ονομαστεί Γιώργος Καραμανής. Έχω αντιπρόταση: Να ονομαστεί Μαίρη Μπουγιούκα. Αυτό είναι το σωστό για όποιον ξέρει πρόσωπα και πράγματα. Ποιος Γλέζος, μωρέ; Υφίσταται τέτοιο όνομα;

Ο αναγνώστης: paratiritis@gmail.com έγραψε: 10/10/2020
Δεν εκπλήσσομαι όταν βλέπω "προοδευτικούς" ή παρατάξεις "προοδευτικών" να υπερασπίζονται τον όνομα του Μανώλη Γλέζου. Προσωπικά δεν εξετάζω πως δημιουργήθηκε ένα τέτοιο όνομα αλλά πως θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον. Πιστέψτε με ομως, δεν πρέπει να επιτευχθεί ο στόχος όσο και προσπαθούν οι "προοδευτικόι" βλέπε Σύριζα,( για εμένα όχι απλώς συντηρητικοί, αλλά χρονοντούλαπα της ιστορίας κατα τον ένα και μοναδικό Α.Παπανδρέου). Την εποχή δηλαδή που H διδασκαλία θα γίνεται ψηφιακά εμείς ασχολούμαστε με το όνομα του Σχολείου για να μπορεί το Σύριζα και οι "προοδευτικοί" να εμφυσήσουν στα παιδιά ανώτερες ιδέες (γιατί δεν υπάρχουν στον Σύριζα, βλέπε πολιτικές κωλοτούμπες) αλλά μια υποτιθέμενη αριστερή ιδεολογία τύπου ΤΣΕ. Ηρθε η ώρα σε αυτό το σχόλιο να σας συστήσω τον πατέρα της προπαγάνδας: Edward Bernays. Δύο απο τις πρακτικές του Bernay ήταν η δημιουργία όμαδων κοινών συμφερόντων, όπως τα άτομα που έφεραν το θέμα της ονοματολογίας του σχολείου και εκδηλώσεις που θα γίνονται γύρω απο το όνομα αυτό με σκοπό να δημιουργήσουν μια συλλογική ταυτότητα και μάλιστα μέσα απο το σχολείο. Πόσο επικίνδυνο και ποίος μπορεί να χειριστεί κάτι τέτοίο σε ένα ευαίσθητό χώρο όπως το σχολείο. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Ο αναγνώστης: anagnostis@gmail.com έγραψε: 10/10/2020
Πολωτική η δήλωση υπεράσπισης του φίλου αναγνώστη, για την ονοματολογία του σχολείου σε Μανώλης Γλέζος και δεν νομίζω ότι τον τιμά και υπερασπίζεται την φήμη του. Προφανώς για να αποκαλεί αόριστα κάποιους συντηρητικά στοιχεία ο φίλος αναγνώστης ανήκει στην προοδευτική παράταξη.Κακώς γίνεται και η σύγκριση με ονόματα που δόθηκαν σε άλλα σχολεία για να νομιμοποιήσει τα λεγόμενα του. Επιμένω όμως στο ότι ήταν λάθος να δοθεί το όνομα στο σχολείο σε ένα πρόσωπο που στις εκλογές Μαϊου Ιουνίου του 2012 εκλέχθηκε Βουλευτής επικρατείας με το κόμμα του Σύριζα.Τα συμπεράσματα δικά σας

Ο αναγνώστης: έγραψε: 09/10/2020
Τα τσούζει όλα τα συντηρητικά στοιχεία του νησιού και τα πονάει.. Ας τολμήσουν να πάνε συμβούλιο της επικρατείας και ...Ευρωπαϊκά δικαστήρια. Ας τολμήσουν να ζητήσουν τοπικό δημοψήφισμα. Ας τολμήσουν να μαζέψουν υπογραφές με το αν θέλουν κάτοικοι το προσωνύμιο η όχι. Ας ξαναδιαβάσουν δηλώσεις όλων όταν έφυγε ο Μανώλης να δουν τι είπαν οι δικοί τους για τον εθνικό μας ήρωα. Ας είναι καλά οι πρωτεργάτες της υπόθεσης που έφεραν το θέμα προς συζήτηση. Το πίστεψαν, το πάλεψαν, ξενύχτησαν, έτρεξαν, λειτούργησαν επαγγελματικά και απόλυτα νομότυπα και έγινε πράξη. Άραγε στην Μονεμβασία και στη Σπάρτη (δύο Γυμνάσια)υπήρξε διχασμός για τον κομουνιστή ποιητή Γ.ΡΊΤΣΟ ; Άραγε στο Αιγάλεω και στα Τρίκαλα (δύο Γυμνάσια) για το Βάρναλη; Στη Λευκάδα για τον Απόστολο Σάντα; Στην Αγία Παρασκευή Αττικής για τη Λέλα Καραγιάννη; Στο (43 Δημοτικό) Ηράκλειο Κρήτης για τον ήρωα Σπύρο Μουστακλή; Όταν η ζωή και το έργο των ανθρώπων αυτών ξεπερνάει τα όρια του γενέθλιου τόπου τους αλλά και της Χώρας τους είναι ο ελάχιστος φόρος τιμής, να τους αποδοθούν τιμές διότι δεν τιμώνται τα πρόσωπα αλλά οι φορείς του τόπου που παίρνουν την πρωτοβουλία. Το προσωνύμιο στο ΓΕΛ ΝΑΞΟΥ είναι κάτι που αποδεχόταν και η οικογένεια του εκλιπόντος αλλά και ο ίδιος σε αντίθεση με κάτι άλλο (π.χ κτίριο, οδός ανδριάντας). ο Μανώλης ήταν ένα παζλ από ιδιότητες και όχι μόνο πολιτικός. Ας το δεχθούμε λοιπόν όλοι γιατί όχι μόνο του άξιζε αλλά τιμάται ο τόπος μας.

Ο αναγνώστης: έγραψε: 09/10/2020
"Κι αν πεθάνω (φύγω), θα σας κυνηγάει η ύπαρξη μου, για να κάνετε (γίνεται), αυτό που πρέπει να κάνετε (γίνεται), το σωστό..." Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη!...

Ο αναγνώστης: έγραψε: 09/10/2020
Κάτι ξέρεις από...θεοποιήσεις εσύ. Είχες εικόνισμα τον Μαρξ, τον Λένιν, μπορεί και τον Στάλιν κλπ. Σου έχει μείνει λοιπόν το κουσούρι και νομίζεις ότι και οι άλλοι έχουν τη δική σου πολιτικά θεοκρατική αντίληψη και την έλλειψη κριτικής σκέψης.

Ο αναγνώστης: paratiritis@gmail.com έγραψε: 09/10/2020
Σε ένα πράγμα θα συμφωνήσω: πως η ονομασία του σχολείου, Λυκείου Νάξου σε Μανώλης Γλέζος, δεν έλυσε τα προβλήματα του σχολείου. Φοβόμουν όπως έχω γράψει και σε παλαιότερο σχόλιο ότι η ονοματοδοσία του Λύκείου θα προκαλούσε διχασμό. Ναί Διχασμό, γιατί θα αποτελεί αφορμή για να συγκρούονται κομματικές παρατάξεις. Θεωρώ επίσης απαράδεκτη την εγκύκλιο του υπουργείου παιδείας του 2008 με την οποία δεν δίνονται κριτήρια για επιλογή και αξιολόγηση πριν την σύνδεση και ονοματοδοσια σχολέιων με προσωπικότητες των γραμματων. Ρωτάω το εξής απλό, γιατί να μην ονομάζονταν το σχολείο Νικηφόρος Μανδηλαράς. μεταξύ ποιών ονομάτων επιλεχθηκε. Γιατί δεν έγινε τέτοιος ντόρος για μια τέτοια προσωπικότητα. φοβάμαι όμως περισσότερο για την εκμετάλλευση του ονόματος από την παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ και πως θα εξαργυρώσει το όνομα της προσωπικότητας αυτού του Μεγέθους. Θεωρώ μετα και τις πρώτες αντιδράσεις απο την ανακοίνωση της απόφασης για την ονοματοδοσία σχεδόν βέβαιο το γεγονός της εκμετάλλευσης του ονόματος του Γλέζου για μικροπολιτικές σκοπιμότητες.

Ο αναγνώστης: έγραψε: 08/10/2020
Ώριμοι άνθρωποι υπάρχουν κ. Καραμανή, όπως και ανώριμοι και αυτοί που χρόνια στα κοινά δεν άφησαν κανένα θετικό αποτύπωμα. Κάνουν προτάσεις, όμως. Πρώτοι σε αυτό το άθλημα, αλλά παντελώς άσχετοι. Καταλαβαινόμαστε; Άκου ο Γλεζος φέρει ένα βαρύ όνομα. Για τα παιδιά του μπορείς να το πεις κύριε δικηγόρε. Ο ίδιος έχει διαπλάσει και διαμορφώσει την προσωπικότητά του, το όνομά του, δεν το έχει κληρονομήσει. Εσύ, διαβάζω, ο νηφάλιος, ο υπεύθυνος, ο ώριμος μέχρι σήψεως, αρνήθηκες την ονοματοδοσία. Μάλιστα αναφέρεις τον Μωτραΐτη που ήταν υπουργός Γεωργίας το 1993-1995 και τον Ανωμερίτη (1998-2001) και προφανώς αυτούς ήθελες σαν προσωνύμια, λες και παραχώρησαν τα χωράφια τους. Χρονολογίες ξεχνάς να αναφέρεις. Μιλάς για αντικειμενική και αμερόληπτη ιστορία. Για πες μας μια τέτοια, μεγάλε στοχαστή, με τον άψογα συντεταγμένο λόγο. Σχολιάζεις τη ψηφοφορία στο σχολείο. Εσύ στην ΕΑΣ εισηγείσαι άψογες ψηφοφορίες; Είναι καρφί στο μάτι σου ο Γλέζος που τιμήθηκε...υπέρμετρα, όπως λες. Φτάνεις στο σημείο να γράψεις πως το όνομα του σχολείου θα διευκολύνει την... προνομιακή διακίνηση κάποιας ιδεολογίας! Εννοείς την ιδεολογία που πολλοί αρνήθηκαν, όταν έγιναν εξουσιούχοι, ψωμιζόμενοι από έμμισθους θώκους και τοπικά διαπλεκόμενα. Μην ανησυχείς. Θα τιμά το σχολείο η προσωνυμία που διακομματικά απέκτησε, θα γίνει πρότυπο δημοκρατικής εκπαίδευσης και θα νιώθουν περηφάνια όσοι πάλεψαν γι' αυτό. Μπορείς να πεις το ίδιο και για σένα;

Ο αναγνώστης: έγραψε: 08/10/2020
Προτείνω να ακυρωθεί η ονομασία του Λυκείου και να ονομαστεί Γιώργος ή Γεώργιος Καραμανής. Πάραυτα. Είναι δίκαιο, ας γίνει πράξη.

Ο αναγνώστης: έγραψε: 08/10/2020
Εκεί στο ΚΛΙΚ που σε έβλεπα τα πρωϊνά, όταν ήμουν κάτω, πίνοντας το εσπρεσάκι ή τον πολλά βαρύ, σου ηρθε η έμπνευση για το βαρυσήμαντο άρθρο σου; Αν ζούσε ο μακαρίτης ο Πιτταράς θα σούλεγε δυο λογάκια για να μην εκτίθεσαι Γιωργάκη. Τραμπάλα κάνεις με τις απόψεις και τις διαδρομές σου. Το Γλέζο θα σεβαστείς;

Ο αναγνώστης: έγραψε: 08/10/2020
Δεν έχεις ακούσει τίοτα για τα νέα σχολεία στον Άγιο Θαλέλλαιο; Η ανάλυσή σου είναι για τα μπάζα, ξεπερασμένη και ζεις σε ένα συννεφάκι αυτοθαυμασμού, μπερδεύοντας ονόματα, καταστάσεις, ιδεολογίες. Ο αντιγλεζισμός σου δε μπορεί να κρυφτεί, όπως και η ξύλινη γλώσσα της παράταξης που πρωτοϋπηρέτησες με ζήλο ιεραπόστολου, αλλά και οι μετέπειτα επαγγελματοοικογενειακές πολιτικές μεταστάσεις και αβαρίες. θα σου έλεγα άξιος ο μισθός σου, αν δε σε λυπόμουν για το κατάντημά σου.

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 119


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.